Авто Юнион Груп ЕАД е продадало 255 автомобила през март, което представлява ръст от 15% на годишна база.
Спрямо февруари повишението в продажбите е в размер на 81%, се казва в прессъобщение на холдинга.
Пазарният дял на дружеството през месеца е достигнал 17,3% от продадените леки и лекотоварни автомобили в страната.
За първото тримесечие на 2010 пазарният дял на Авто Юнион е 13,1% спрамо 9% през същия период на миналата година.
Най-много бройки за първото тримесечие са продадени от марките Fiat (102), Mazda (90), Nissan (73) и Renault (69). През този период продажбите на леки и лекотоварни автомобили в страната отбелязаха спад от над 40%.
Автомобилният холдинг, който е част групата на Еврохолд България, предлага общо 11 марки.
За цялата 2009 делът на дружеството възлезе на 11,5%.
Свързани компании: